swasabbat.reismee.nl

Leaving to Cape Town and South Africa/Kaapstad Zuid Afrika

Hoi Allemaal... het was allemaal redelijk druk de afgelopen dagen ....

Cool
, wellicht heb ik in Zuid Afrika wat tijd om wat te melden en wat foto's te plaatsen van de vorige stukken van mijn sabbatical.

Ik heb een heerlijke week gehad in Amsterdam. Wat een fijne stad he....

Nu sta ik op het punt om naar Schiphol te vertrekken. We zijn met zijn 9.

De eerste week zijn we in en rond Kaapstad... dan Johannesburg en Krugerpark,

Jullie horen van me, fijn weekend en fijne week,

Swa

Reacties

Reacties

Iwan

Een hele fijne vakantie en geniet van al het moois!
Ik ben jaloers :-)
liefs,
Iwan

Johan en Peter

Hey swa, goede reis, we houden contact xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!