swasabbat.reismee.nl

Heerlijke tijd ...

Hoi allemaal... het duurde even (:-)))_

Cool
, maar ik ben er toch geraakt... ik geloof dat ik zulke plekke op aarde wel heel erg fijn vind...

Naeen paar dagen Bangkok ben ik in Koh Panghan aangekomen.. erg leuken het was ook wel eens fijn en toch ook wel een beetje spannend lm weer eens wat nieuws te ontdekken. Zondag ga ik voor 12 dagen een boedhistisch klooster in...... ik geniet nu van heerlijke yoga lesjes, wat lezen.. etc... de dag is te kort...

ik wens aan de schaatsers nog heel veel winterplezier..... hier 30 graden....

Nog geen idee wanner ik weer online ben... we merken het wel,

heel veel tropengroetjes

Swa

Reacties

Reacties

Helga

Mon ami, wat ben ik jaloers...
Allé op dat eiland in Thailand, niet op die 12 dagen in een klooster. Ik zou het waarschijnlijk ook beter eens doen om dicht bij mezelf te komen en rust te vinden.
Ben wel fier op je dat je dit allemaal doet.
Succes en tot schrijfs.
Bisous
Helga

leo v.w.

je maakt de mensen echt jaloers !
Ik ga met Lea genieten bij Myriam Van Looveren.
groetjes . Leo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!