swasabbat.reismee.nl

Boarding pass geprint...

Lieve Allemaal.. het wordt echt... mijn boarding pass net geprint.. 28 december Amsterdam-Buenos Aires

Laughing
, 10.10 hrs... Mijn koffer is gepakt.... Johan, Peter en Henk zijn nog op visite en slapen nog. Vanavond nog een gezellig onderonsje in cafe Bern.....met kaasfondue.

De training heb ik even niet kunnen opbrengen afgelopen dagen vanwege feest... maar okdat halen we wel in.

Morgen land ik om 20.20 hrs in Buenos Aires. Korte stop-over van 2 nachten bij Job, een Amsterdamse vriend. dat wordt vast ook weer een gezellig weerzien.

Op vrijdagochtend 30 december neem ik de boot vanuit Buenos Aires naar Montevideo.

Gisteren sprak ik Alejandro even,, hij haalt me op en we gaan gelijk naar een feest in de haven....

Ik wens iedereen nog hele fijne dagen toe, en tot het volgend berichtje.

Swa

ps ik geloof niet dat ik bij ieder berichtje een melding maak op FB, kijk zo af en toe maar eens op deze site mocht je willen weten waar ik zoal uithang. Niet dat ik alles zal opschijven hoor

Laughing
Wink

Reacties

Reacties

Geer en Jo

Goede reis!!! Veel plezier enzo!

Bart

Goede reis. Geniet er maximaal van!

Bretje

Swa je bent al in Uruguay op dit moment ... waarschijnlijk bezig met het ontbijt... Fijne oudejaarsdag gewenst en ik hoop dat het voor jouw een bijzondere en memorabele reis wordt met heel veel highlights! Groeten aan Alexandro! Fijne dag Henk!!

Henk

hi Henk .. dank voor je berichtje.. ondertussen ook al aan het strand... allemaal erg leuk nog wel wen druk met visite maar dat is na het weekend over... hardlopen gaat prima een geweldige omgeving. Wel al een lichte blessure...

Knuffel, Swa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!